politica retur

Ai cumpărat simplu, returnezi simplu ?!

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Fie ne contactezi telefonic, fie ne trimiti e-mail până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării.
Detalii despre dreptul la retragere:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de :
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Poti returna produsele atat personal, cat si prin curier sau la oficiile postale, dupa ce ne trimiti un e-mail/mesaj sau ne contactezi telefonic.
Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nefolosit, fara pete sau rupturi.
Produsele specificate in e-mail trebuie predate integral. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din e-mail, dupa verificarea pachetului de catre noi, preluarea va fi refuzata.

Site-ul www.toperdele.ro comercializeaza in principal produse personalizate dupa specificatiile clientilor, care se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare. Majoritatea produselor comercializate pe site-ul www.toperdele.ro intra sub incidenta acestei exceptii, fiind personalizate in mod clar, dupa specificatiile prezentate de consumator (Cumparator). O.G. 34/2014 poate fi consultata aici.

In cazul produselor nepersonalizate, potivit legislatiei in vigoare, Cumparatorul are dreptul sa notifice în scris, printr-o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie - prin posta, email - pe adresa ) W & P SLICK WEB SOLUTIONS ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului. In acest sens, se poate folosi un model de formular de retragere, conform exemplului de mai jos.

Singurele costuri ce revin Cumparatorului sunt cheltuielile legate de returnarea produselor, care se va face la adresa indicata de W & P SLICK WEB SOLUTIONS . Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Returul va fi acceptat daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi si este complet, inclusiv cu accesorii. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva, etc. Rambursarea costurilor se va face in termen de cel mult 7 zile de la receptionarea produselor, folosind aceeasi modalitate de plata folosita de Cumparator (in acest sens, clientul va trebui sa furnizeze W & P SLICK WEB SOLUTIONS un cont bancar in care sa se poata vira sumele corespunzatoare returului). Cumparatorul suporta costurile de returnare si este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Suna acum!